مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-21سياسي

رفع تصرف 738 هکتار از اراضی دولتی با حکم قضایی در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، نقش دستگاه قضا در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را اجتناب ناپذیر دانست و اظهار کرد: در عصر امروز که دشمن به دنبال ناامید کردن افکار عمومی است، فرمان جهاد تبیین مناسب ترین و موثرین راهکار برای مقابله با استکبار جهانی است.

وی در خصوص نحوه فعالیت دستگاه قضا در استان یزد نیز افزود: پاسداری از حق و حقوق افراد جامعه در چارچوب قانون اولویت اول و خط قرمز دستگاه قضاست.

رییس کل دادگستری استان یزد در ادامه اقناع آراء را یکی از دغدغه های جدی دستگاه قضایی دانست و گفت: سعی داریم با برگزاری جلسات نقد عمومی رأی در محافل علمی و تخصصی قضایی این مهم را پوشش و ساماندهی کنیم.

دهشیری اجرای طرح طبقه بندی زندانیان را از جمله اقدامات در دستور کار دستگاه قضا در استان یزد عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر 92.

7 درصد زندانیان در استان مرد و مابقی را زنان تشکیل می دهند، که 28.

4 درصد این آمار زندانیان غیربومی هستند.

وی مواد مخدر، سرقت و جرائم علیه اشخاص و اطفال را به ترتیب بیشترین جرائم و عامل جرم زندانیان در استان دانست و بیان کرد : استان یزد در استفاده از سامانه نظارت الکترونیکی نیز رشد 72 درصدی را طی یکسال اخیر تجربه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 738 هکتار از اراضی دولتی با حکم قضایی در یزد

رفع تصرف 738 هکتار از اراضی دولتی با حکم قضایی در یزد