مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 16:022022-06-21سياسي

70 درصد از بستر رودخانه زاینده رود سنددار شد


مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: نزدیک به 70 درصد از بستر رودخانه زاینده رود در محدوده شهر اصفهان دارای سند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، احمدرضا صادقی، مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای از حدود چهار سال پیش برای گرفتن سند رودخانه اقدام کرد که با اهتمام همکاران بخش حقوقی و دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل، سند بستر رودخانه زاینده رود در شهرستان های اصفهان، مبارکه، فلاورجان، فریدن، چادگان، لنجان، خمینی شهر و ورزنه مجموعاً به مساحت بی سابقه 11895 هکتار صادر شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای اصفهان موفق به اخذ 16 جلد سند مالکیت اراضی رودخانه زاینده رود شده است، افزود: برای اخذ سند بستر رودخانه زاینده رود در واحدهای ثبتی جنوب، شرق و مرکز  اقدامات لازم انجام شده است.

صادقی بیان کرد: سند بستر رودخانه زاینده رود  در ساحل سمت راست  به مساحت  239.

14  حد فاصل  بند آبشار تا نیروگاه اسلام آباد در بهار 1400 صادر و اخذ و اسفند ماه سال گذشته، سند بستر رودخانه زاینده رود در ساحل چپ از محدوده باغ گل ها تا پل دنارت به مساحت 105.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از بستر رودخانه زاینده رود سنددار شد

70 درصد از بستر رودخانه زاینده رود سنددار شد