مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-21حوادث

کودک گمشده رودانی به آغوش خانواده بازگشت


با تلاش های نیروهای جمعیت هلال احمر و افراد محلی کودک گمشده روستای خراوی این شهرستان پس از ساعت ها جستجو به آغوش خانواده بازگردانده شد.

- عبدالرضا سالاری فرماندار رودان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: با تلاش نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی و همچنین کمک و همکاری مردم و اهالی محل کودک مفقود شده روستای خروای در کوه های اطراف این روستا پیدا شد.

وی در تشریح جزییات این حادثه افزود: از ساعت 8 صبح دیروز 30 خرداد گزارش مفقود شدن یک کودک 12 ساله در روستای خراوی از توابع بخش مرکزی به ستاد بحران، هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان اعلام شد که سریعا امدادگران جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

فرماندار رودان ادامه داد: پس از  15 ساعت عملیات جستجو شبانه روزی در کوه های اطراف این روستا با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و جمعی از افراد محلی حدود ساعت پنج صبح امروز این کودک مفقود شده پیدا و به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

فرماندار رودان از تلاش های جمعیت هلال احمر، عوامل پاسگاه انتظامی رهدار و اهالی منطقه در انجام این عملیات قدردانی و خاطرنشان کرد: به علت کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه عملیات جستجو طولانی شده به طوری با کمک اهالی چندین گروه به جستجو پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک گمشده رودانی به آغوش خانواده بازگشت

کودک گمشده رودانی به آغوش خانواده بازگشت