مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-21ورزشي

برگزاری اردوی تیم ملی تپانچه با حضور 4 نماینده از اصفهان


اردوی تمرینی تیم ملی تپانچه با هدایت مربیان اصفهانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سومین اردوی تیم ملی تپانچه ایران که خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در مصر آماده می کند ، در حال برگزاری است.

محسن نصراصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با خبرنگار  فارس در اصفهان در رابطه با شرایط ملی پوشان عنوان کرد: پس از تعویق بازی های آسیایی چین به علت شیوع کرونا در ابتدای سال جاری، ما در مسابقات قهرمانی جهان در کشور های برزیل و آذربایجان شرکت کردیم که در برزیل با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان دادیم و در آذربایجان هم تیم آقایان با پشت سر گذاشتن آلمان و ایتالیا موفق به کسب مدال طلا شد.

وی که از مربیان اصفهانی است، خاطرنشان کرد: در این اردو امیرحسین صولت و مریم سلطانی به عنوان مربی و گلنوش سبقت الهی به عنوان ورزشکار از اصفهان حضور دارند.

نصر اصفهانی در خصوص عملکرد دور از انتظار بانوان کشورمان در مسابقات باکو اظهار داشت: همه ورزشکاران حرفه ای در مقطعی دچار افت می شوند و تیم بانوان علی رغم عملکرد قابل قبول در برزیل و کسب مدال طلا، در آذربایجان از شرایط ایده آل خود به دور بود اما ما بسیار امیدواریم که با پشت سر گذاشتن این شرایط به سطح خوب و واقعی خود بازخواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی تیم ملی تپانچه با حضور 4 نماینده از اصفهان

برگزاری اردوی تیم ملی تپانچه با حضور 4 نماینده از اصفهان