مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-21پزشكي

قلب نوجوان 17 ساله دشتستانی در سینه جوان 22 ساله


مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: قلب نوجوانی دشتستانی که دچار مرگ مغزی شده در تهران زندگی بخش جوانی 22 ساله می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا باقری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در 26 خردادماه نوجوانی 17 ساله اهل روستای درودگاه دشتستان دچار مرگ مغزی شده بود که صبح امروزبا برداشتن قلب این نوجوان برای پیوند به جوانی 22 ساله به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل شد و کبد و کلیه ها نیز به بیمارستان ابن سینا شیراز منتقل گردید.

 مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روز گذشته خانواده به اهداء اعضاء فرزندشان رضایت دادند و با هماهنگی به عمل آمده با بیمارستان مسیح دانشوری تهران و بیمارستان ابو علی سینا تیمی از پزشکان برای برداشتن اعضاء به بوشهر آمدند.

وی تصریح کرد: زمان طلایی اهداء قلب 4 ساعت است که با بالگرد به فرودگاه بین المللی منتقل و با جت اختصاصی به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد.

باقری افزود: 26 خرداد ماه نوجوانی 17 ساله اهل روستای درودگاه دشتستان به نام مهدی شیخی به دلیل کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی مراجعه کرد که با وجود تلاش کارکنان بیمارستان، مرگ مغزی تایید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب نوجوان 17 ساله دشتستانی در سینه جوان 22 ساله

قلب نوجوان 17 ساله دشتستانی در سینه جوان 22 ساله