مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-21اقتصادي

رضایی: عوامل تورم را به کنترل در می آوریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور امروز در حاشیه سفر به خوزستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بازار و گرانی های موجود اظهار کرد: نگرانی های مردم دغدغه های ما نیز است اما چند اشکال در کار وجود داشت که همگی در حال برطرف شدن هستند.

وی افزود: یکی از مشکلات مسئله نظارت ها بود به طوری که سازمان تعزیرات در برخی از شهرستان ها نیرو برای نظارت نداشت.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: میزان مجازات محتکرین و گران فروشان مربوط به 20 سال گذشته بود، عنوان مثال برای فردی که 10 میلیارد تومان احتکار کرده، 10 میلیون جریمه اثر چندانی ندارد لذا مجازات ها جدی تر شد و ابزار کافی به تعزیرات تعلق گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به گرانی های بین المللی در کالاها، اکنون میزان واردات روند بهتری پیدا کرده و گندم و ذرت به میزان کافی وجود دارد.

رضایی عنوان کرد: همچنین کمبودهایی در کُنجانه و دانه های روغنی وجود داشت که باعث شد روغن گران فروشی شود اما با بسیجی که صورت گرفت این کمبودها در حال برطرف شدن بوده و خوشبختانه وضعیت کالاها بهتر از یک ماه قبل است.

وی تصریح کرد: بزرگترین تحولات اقتصادی اگر روی یک بستر ناآرامی انجام شود آثار مثبت کار شما دیده نمی شود زیرا در یک فضای غیرمناسب صورت میگیرد لذا تورم 50 ساله ایران مانند یک بات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: عوامل تورم را به کنترل در می آوریم

رضایی: عوامل تورم را به کنترل در می آوریم