مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-21فرهنگي

دلقک بازی رادیو نمایش علیه ایران باستان


 زندگی زناشویی افراد اگر در دوران خودشان مشروع و مقبول بوده باشد، کسی از آینده نمی تواند گریبان آن ها را بگیرد که چرا ازدواج و طلا ق تان هزار سال پیش از این، - مطابق صلاح دید ما نبوده است.

عصر ایران؛ هومان دوراندیش- پنج شنبه هفته گذشته، حوالی ساعت 10 صبح، برنامه ای با عنوان تلخ تر از عسل از رادیو نمایش پخش می شد که از اول تا آخرش اختصاص داشت به تمسخر پادشاهان ایران باستان.

زن و مردی که مجری برنامه بودند، شوخی های فرامنشوری هم می کردند چونکه موضوع برنامه شان تعداد زنان پادشاهان ساسانی بود.

هنگام نقد ساسانیان، به هر حال آزادی بیان هم بیشتر می شود! لحن مجریان برنامه چنان بود که گویی پادشاهان هخامنشی و ساسانی، چیزی در کلاه شان نبوده و یکسره مشغول عیش و عشرت بوده اند.

اگر چنین بوده، پس آن تمدن های باشکوه چطور شکل گرفتند و قرن ها هم دوام آوردند؟ بسط ید نویسنده در دروغ گویی و زبان دراز مجریان برنامه در تمسخر، وقتی آزاردهنده تر می شود که به یاد بیاوریم در کل شبکه های رادیو و تلویزیون، کسی جرات ندارد کوچکترین سخن محترمانه ای مثلا درباره برخی شخصیت های مذهبی مرتبط با دربار صفوی بگوید.

تعدد زوجات چیزی نیست که مخصوص شاهان ساسانی بوده باشدو معلوم نیست صداوسیما با تمسخر تعدد زوجات در دوره ساسانیان، چه نتیجه ای می خواهد بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلقک بازی رادیو نمایش علیه ایران باستان

دلقک بازی رادیو نمایش علیه ایران باستان