مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 08:572022-06-21دانش

هشت رشته دکتری تخصصی جدید در دانشگاه کردستان راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رحمت صادقی با اشاره به ضرورت توسعه رشته های دکتری در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه، اظهار داشت: با توجه به جوانی دانشگاه و ضوابط بسیار سخت و پیچیده راه اندازی رشته های دکتری، - رییس دانشگاه کردستان از موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی 8 رشته دکتری تخصصی جدید در دانشگاه کردستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رحمت صادقی با اشاره به ضرورت توسعه رشته های دکتری در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه، اظهار داشت: با توجه به جوانی دانشگاه و ضوابط بسیار سخت و پیچیده راه اندازی رشته های دکتری، متاسفانه در سالیان گذشته، توسعه رشته در این مقطع بسیار به کندی صورت گرفته است.

اما در سال گذشته با توجه به ابلاغ دستورالعمل های جدید، جذب اعضای هیات علمی جدید، ارتقای اعضای هیات علمی گروه های آموزشی و پیگیری های متعدد حوزه معاونت آموزشی دانشگاه، رشته های ذیل به مجموعه رشته های تحصیلی این دانشگاه اضافه شد.

ظرفیت پذیرش دانشجو در این رشته ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.

D) سال 1401 منتشر شد.

گفتنی است، این دانشگاه برای سال تحصیلی 1402-1401 در این رشته ها دانشجوی دکتری پذیرش خواهد کرد:1- دکتری علوم و مهندسی شیلات گرایش تکثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت رشته دکتری تخصصی جدید در دانشگاه کردستان راه اندازی می شود

هشت رشته دکتری تخصصی جدید در دانشگاه کردستان راه اندازی می شود