مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-21بين الملل

اسپوتنیک؛ متحدان آمریکا در مرز سوریه و عراق تونل 12 کیلومتری حفر کردند


یک خبرگزاری روسی اعلام کرد، نیروهای تحت حمایت اشغالگران آمریکایی تونلی به طول 12 کیلومتر حفر کرده اند که سوریه را به عراق وصل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرنگار اسپوتنیک در شرق سوریه به نقل از منابع محلی در ریف الحسکه اعلام کرد، اشغالگران آمریکایی 30 کامیون پر از اسلحه و مهمات نظامی را از طریق گذرگاه زمینی و غیرقانونی الولید (در مرز سوریه و عراق) وارد پایگاه های غیرقانونی خود در استان های الحسکه و دیرالروز کردند.

در ادامه این گزارش آمده، به این ترتیب تعداد تعداد کامیون های حامل سلاحی که اشغالگران آمریکایی طی چهار روز اخیر وارد سوریه کرده اند به 136 عدد رسیده و علاوه بر آن روز پنجشنبه گذشته (16 ژوئن) یک کاروان نظامی شامل 76 کامیون از اقیلم کردستان عراق و از طریق گذرگاه الولید وارد استان الحسکه شد.

نیروهای اشغالگر آمریکایی در تعداد زیادی از پایگاه های نظامی غیرقانونی خود در مناطق تحت تسلط نیروهای موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در شرق این کشور حضور دارند خصوصا در دو استان الحسکه و دیرالزور که سرشار از منابع نفت، گاز، گندم و غیره است.

در ادامه گزارش مذکور آمده، این اقدامات اشغالگران آمریکایی، چند روز پس از اقدام ارتش روسیه و سوریه در تقویت مواضع و مقرهای نظامی خود با تجهیزات نظامی، سامانه های پدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپوتنیک؛ متحدان آمریکا در مرز سوریه و عراق تونل 12 کیلومتری حفر کردند

اسپوتنیک؛ متحدان آمریکا در مرز سوریه و عراق تونل 12 کیلومتری حفر کردند