مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 08:072022-06-21سياسي

حقوق ها در شهرداری تبریز شفاف نیست!


خزانه دار شورای شهر تبریز خواستار تسریع شهرداری در ایجاد دسترسی های لازم برای اعضای شورا در سامانه های حسابداری و حقوق دستمزد شهرداری تبریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسن اسوتچی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر توافق و وعده شهرداری در خصوص ایجاد دسترسی نظارتی در سامانه حقوق و دستمزد شهرداری برای اعضای شورا، از عدم تحقق این مهم انتقاد و خاطرنشان کرد: با وجود تاکید و مطالبه جدی اعضای شورا و نیز موافقت شهرداری در این خصوص، متاسفانه تا امروز اقدام عملی از سوی شهرداری صورت نگرفته و پی گیری ها در این خصوص نیز به نتیجه نرسیده است.

وی همچنین با ابراز گلایه از بی توجهی های صورت گرفته در این خصوص افزود: معلوم نیست چرا کاری که در کم ترین زمان ممکن به لحاظ فنی قابل انجام است تا الان نتیجه نداده و اگر به هر دلیلی این امکان یا توان در مجموعه شهرداری برای ایجاد دسترسی های لازم در سامانه حسابداری و حقوق و دستمزد وجود ندارد، شورای شهر آماده است این مساله را از طریق کارشناسان دیگر حل کند.

خزانه دار شورا اسلامی شهر تبریز در عین حال گفت: دسترسی اعضای شورای شهر به این سامانه علاوه بر تحقق اصل نظارت مستقیم بر عملکرد مالی و حقوقی شهرداری، امکان نظارت و کنترل مداوم این شورا بر روند پرداخت مطالبات و حق و حقوق قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق ها در شهرداری تبریز شفاف نیست!

حقوق ها در شهرداری تبریز شفاف نیست!