مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-20سياسي

سهم 220 میلیارد تومانی دهاقان از سفر رییس جمهور به اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دهاقان با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان اصفهان  اظهار کرد: مردم باید از ثمرات این سفر به طور کامل و جامع مطلع شوند، سفر های استانی رییس جمهور و حضور میدانی در میان مردم بسیار امید بخش و کارگشا بوده است.

وی با بیان این که مقدمات سفر هیأت دولت به استان اصفهان از دو ماه گذشته برنامه ریزی شده بود، گفت: نظر به اعلام نهاد ریاست جمهوری مقرر شد پروژه هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت داشته اند احصاء و برای تخصیص اعتبار و تکمیل آن پروژه، به استان اعلام شود.

فرماندار دهاقان با اشاره به پیگیری های مجموعه شهرستان در خصوص تکمیل پروژه ها بیان کرد: در شهرستان دهاقان پروژه هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت داشتند و نیاز به تخصیص اعتبار بود جمع بندی و به مراجع ذی ربط ارسال شد.

جمشیدی با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دهاقان به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور عنوان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در شهرستان دهاقان بازدیدهایی از چند مجموعه صنعتی، کشاورزی همچنین دیدار با خانواده شهید محمود دهقانی و دیدار مردمی با اقشار مختلف را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 220 میلیارد تومانی دهاقان از سفر رییس جمهور به اصفهان

سهم 220 میلیارد تومانی دهاقان از سفر رییس جمهور به اصفهان