مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-20ورزشي

اهدای جایزه بین المللی به هلال احمر ایران


«هانری داویسون»، بنیان گذار فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بود؛ سازمانی بین المللی و بشردوستانه که 192 جمعیت ملی را به عضویت خود در آورده است.

- هانری داویسون ، بنیان گذار فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بود؛ سازمانی بین المللی و بشردوستانه که 192 جمعیت ملی را به عضویت خود در آورده است.

جایزه هانری داویسون به پاس خدمات شایسته و بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران در ماه های اخیر و همچنین حضور فعال در مجامع بین المللی و هیات حاکمه فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر به هلال احمر ایران اعطا شد.

ارائه پیشنهادهای رییس این جمعیت درباره ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه و معرفی این تجربیات جهت الگوبرداری دیگر جمعیت های ملی از دیگر دلایل اهدای این جایزه به هلال احمر ایران است.

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر هم نوشت: فعالیت های گسترده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوزه امدادرسانی، آموزش، حمایت های بشردوستانه از افراد متاثر از حوادث و بلایا و انجام فعالیت های داوطلبانه وعام المنفعه، نام ایران را در زمره موفق ترین جمعیت های ملی قرار داده است.

هانری داویسون ، بنیان گذار فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بود؛ سازمانی بین المللی و بشردوستانه که 192 جمعیت ملی را به عضویت خود در آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه بین المللی به هلال احمر ایران

اهدای جایزه بین المللی به هلال احمر ایران