مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 18:372022-06-20اجتماعي

72 مخزن آب اضطراری آماده نصب در محله های پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پروژه های آبفای تهران و کارخانه ساخت مخازن آب اضطراری شهرک صنعتی مامونیه، - مهدی پیرهادی گفت: در حال حاضر مناقصه ساخت 72 مخزن اضطراری انجام و این مخازن آماده نصب در 72 محله از شهر تهران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پروژه های آبفای تهران و کارخانه ساخت مخازن آب اضطراری شهرک صنعتی مامونیه، اظهار داشت: در حال حاضر مناقصه ساخت 72 مخزن اضطراری انجام و این مخازن آماده نصب در 72 محله از شهر تهران شده است.

وی با بیان اینکه جانمایی برای نصب مخزن اضطراری تامین آب در 374 محله های تهران در حال انجام است اظهار داشت: مخازن اضطراری آب 60 درصد آب مورد نیاز محله های شهر تهران را برای مدت سه روز در زمان بحران و حادثه تامین می کنند.

پیرهادی با بیان اینکه این 374 مخزن تا پایان سال 1403 در همه محلات نصب می شوند اظهار داشت: در حال حاضر 72 مخزن آماده نصب است و تا پایان شهریور ماه امسال در 72 محله نصب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، حجم آب مخازن را 100 متر مکعب عنوان کرد و گفت: در صورت بروز حادثه از جمله زلزله این مخازن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 مخزن آب اضطراری آماده نصب در محله های پایتخت

72 مخزن آب اضطراری آماده نصب در محله های پایتخت