مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 17:372022-06-20ورزشي

اعلام آمادگی قوه قضا برای رسیدگی به مسائل حقوقی ورزشکاران و فدراسیون ها


رییس قوه قضاییه بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی موجود به ویژه ظرفیت ورزشکاران و قهرمانان مان برای توسعه و ارتقاء مقوله صلح و سازش در جامعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر امروز در همایش صلح، داوری، ورزش که در مجموعه 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، اظهار کرد: ورزش نه تنها در سلامت روح و جان انسان موثر است بلکه باعث ایجاد نشاط اجتماعی نیز می شود.

وی گفت: با هزینه کرد در راستای توسعه و بسط ورزش همگانی و عمومی می توان از بسیاری از هزینه ها در عرصه های دیگر به ویژه بخش های درمان و پزشکی پیشگیری کرد.

  رییس عدلیه با اشاره به ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ورزش بیان داشت: امروز ورزش به ابزاری برای تحکیم صلح میان ملل و دولت ها و ارتباطات بین المللی تبدیل شده و امروز می توان از طریق میادین ورزشی پیام های صلح طلبانه و انسان دوستانه را به جهانیان عرضه کرد.

  رییس قوه قضاییه با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در میادین بین المللی گفت: بسیاری از ورزشکاران ما در رشته های مختلف با مدال آوری ها و قهرمانی های خود در عرصه های بین المللی موحبات عزت و اقتدار ملی و نشاط اجتماعی را فراهم می آورند و همزمان در عرصه های جهانی به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی قوه قضا برای رسیدگی به مسائل حقوقی ورزشکاران و فدراسیون ها

اعلام آمادگی قوه قضا برای رسیدگی به مسائل حقوقی ورزشکاران و فدراسیون ها