مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 17:322022-06-20سياسي

اعلام برنامه و زمان و مکان استقبال از امام جمعه قلعه رییسی


رییس دادگستری چاروسا با محکوم کردن توهین به امام جمعه قلعه رییسی برنامه های استقبال از امام جمعه این بخش را اعلام کرد.

- حجت الاسلام صادق انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در چاروسا با محکوم کردن اهانت به امام جمعه قلعه رییسی تصریح کرد: در روزهای اخیر یک پیج وابسته به ضد انقلاب  مطلبی را علیه امام جمعه قلعه رییسی درج کرده بود که از سوی قاطبه مردم محکوم شد.

رییس حوزه قضایی چاروسا با بیان اینکه در این پیج ضد انقلابی مدعی شده بود که حجت الاسالم صلواتی متواری شده گفت: تیر بدخواهان به سنگ خورد و امام جمعه قلعه رییسی به استان بازگشتند و فردا به بخش چاروسا می آیند و مورد استقبال مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رییسی قرار خواهند گرفت.

انصاری پور در خصوص برنامه های بازگشت سفر امام جمعه بیان کرد: مراسم استقبال ساعت 9 و نیم صبح جلوی دادگستری چاروسا آغاز خواهد شد و همراه امام جمعه قلعه رییسی مدیر شورای سیاسیت گذاری ائمعه جمعه استان و تعدادی از ائمعه جمعه حجت الاسلام صلواتی را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: پس از استقبال باشکوه مردم قلعه رییسی و چاروسا مردم به مصلای نماز جمعه محمد رسول الله این شهر خواهند رفت و در آن مکان برنامه های مختلف تدارک دیده شد و حجت الاسلام عبودی رییس شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه استان سخنرانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه و زمان و مکان استقبال از امام جمعه قلعه رییسی

اعلام برنامه و زمان و مکان استقبال از امام جمعه قلعه رییسی