مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 16:572022-06-20ورزشي

1300 برنامه فرهنگی تابستانه در کانون های مساجد فارس برگزار می شود


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان، تابستان امسال 1300 برنامه در کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی، امروز طی نشستی با خبرنگاران پیرامون طرح اوقات فراغت، اظهار کرد: برنامه های اوقات فراغت با موضوعات مختلف مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در کانون های مساجد برپا می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) فارس افزود: برنامه ها با رویکرد آموزشی، تفریحی و گعده های دوستانه است و خانواده، جوانان و نوجوانان می توانند به مساجد رجوع کنند و از برنامه های تابستانی استفاده کنند که بخش عمده این برنامه ها رایگان است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه با فنی و حرفه ای منعقد شده است که برنامه های فنی و حرفه ای در مساجد به صورت نیمه رایگان می توان برگزار کرد، اضافه کرد: 40 مکان شامل استخرها، سینماها، موزه ها، باغ ها و اماکن ورزشی و تفریحی در شیراز خدمات رایگان و نیمه رایگان به کانون ها ارائه می شود.

امیدی با یادآوری این مطلب که برای اسکان زائرین اماکن مختلفی در مشهد مقدس در نظر گرفته شده است و کاروان های کانونی می توانند از این اسکان ها استفاده کنند، اضافه کرد: در این برنامه، مربی های خوب و مناسب در زمینه های ورزشی، قرآنی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 برنامه فرهنگی تابستانه در کانون های مساجد فارس برگزار می شود

1300 برنامه فرهنگی تابستانه در کانون های مساجد فارس برگزار می شود