مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 15:272022-06-20سياسي

طعم این غذاها را فقط در شیراز بچشید!


شیراز و هزاران قصه ناگفته از این شهر، هر ایرانی را با وجد میاورد تا با رازهای روح پرور آن آشنا شود و این اصالت را با روح و جسمش لمس کند.

- حتماً هنگامی که در حال رزرو بلیط پرواز تهران شیراز  هستید، به فکر اقامت، اماکن گردشگری و جاذبه های دینی هستید که در فرصت محدود به تماشای آنها بپردازید؛ اما هشدار می دهیم که نیم نگاهی به غذاهای لذیذ شهر شیراز داشته باشید تا خاطرات خوبی برای شما ثبت شود.

چه بهتر که آشنایی نسبی با جنس غذاها و طعم های متفاوت شیرازی داشته باشید تا به محض ورود به این شهر، انتخاب خود را عملی کنید و وقت خود را صرف پرسش و پاسخ نکنید.

در این محتوا از مجله علی بابا، امکان آشنایی با غذاهای مخصوص شیرازی برای شما فراهم شده است.

کلم پلو؛ پرچمدارغذاهای شیراز کلم پلوی شیرازی از زمان های گذشته در بین مردم بومی و ایل قشقایی بسیار محبوب بوده است و هم اکنون، از اصلی ترین غذاهای اعیانی و لذیذ در سفره های سنتی شیرازی ها به شما می آید.

این غذا پلوی مخلوطی با کلم و گوشت قلقلی است که روش طبخ و ادویه های مخصوص آن باعث می شود که طعم ویژه ای به همراه داشته باشد.

کلم پلوی شیرازی غذای کاملی است و فقط کافی است آن را با سبزی تازه و دوغ ترش با نعنا میل نمایید تا بهترین وعده غذایی خود را در شیراز سپری کرده باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم این غذاها را فقط در شیراز بچشید!

طعم این غذاها را فقط در شیراز بچشید!