مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-20اقتصادي

علت اصلی قاچاق سوخت در خراسان جنوبی اختلاف فاحش قیمت است


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: علت اصلی قاچاق سوخت در خراسان جنوبی اختلاف قیمت فاحش فرآورده های نفتی در داخل نسبت به خارج استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، قربانعلی مردانی در اولین نشست کارگروه انجام اقدامات و تدابیر پیشگیرانه در حوزه قاچاق کالا و ارز با محوریت کارگروه های مرکزی و استانی، اظهار داشت: پنج نرخ بودن قیمت گازوییل در استان برای سودجویان وسوسه انگیز و این اختلاف قیمت علت اصلی قاچاق سوخت در این استان است.

وی بیان داشت: با ایجاد صف در جایگاه های سوخت، سهمیه هم افزایش پیدا کرد پس دلیلی بر کمبود سوخت نیست که عده ای به این مسائل دامن می زنند و علت اصلی تشکیل صف ، وجود جایگاه هایی است که کارت اضطراری دارند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی مطرح کرد: 14 جایگاه سوخت در سطح استان دارای کارت اضطراری هستند که معمولا در ورودی و خروجی استان وجود دارند.

مردانی با اشاره به اینکه در گزارش گیری 15 روزه از این جایگاه ها، 38 خودرو از 2 جایگاه هر روز سوخت گیری کردند که دلیلی جز قاچاق نداشته و به تعزیرات معرفی شدند، تأکید کرد: اجرای طرح منطقه ای پایش و استفاده از سامانه های هوشمند از مهم ترین راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی قاچاق سوخت در خراسان جنوبی اختلاف فاحش قیمت است

علت اصلی قاچاق سوخت در خراسان جنوبی اختلاف فاحش قیمت است