مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-20سياسي

فرمانده کل سپاه: امنیت را «مردمی» می کنیم


فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد که با خدمت به مردم، روحیه فداکاری و گذشت اجازه نمی دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد و امنیت را مردمی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در آیین گرامیداشت سی امین سالگرد صدور فرمان تأسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) و تجلیل از خانواده های معظم شهدای این قرارگاه با اشاره به اینکه در دنیا یک نقطه مرکزی تدبیر، الهام، آگاهی، حرکت و راهبرد وجود دارد که با دنیای کفر و الحاد ستیز می کند، گفت: دشمن این نقطه را شناسایی کرده است و می داند که تحمیل شکست های پی درپی آنها به ویژه در بلاد اسلامی از این نقطه است.

وی افزود: دشمنان دریافته اند که شیب شتاب دار نزول قدرت آنها از این نقطه سرچشمه می گیرد و به همین جهت این نقطه، نقطه تقابل تمام دشمنی ها و همگرایی های شیاطین عالم و نقطه ای است که در آن همه توطئه ها خنثی می شود و آن شهر تهران است.

سرلشکر سلامی از تهران به عنوان لنگرگاه آرامش و ثبات انقلاب و جامعه نام برد و اضافه کرد: تهران شهری با دامنه های بین المللی و تأثیرات جهانی و نیز با مردمانی آگاه و بصیر است که سختی ها را با قدرت آگاهی و ایمان و تحمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: امنیت را «مردمی» می کنیم

فرمانده کل سپاه: امنیت را «مردمی» می کنیم