مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-20سياسي

مهلت ارسال آثار به جشنواره «دادخند» تمدید شد


دبیر جشنواره شعر طنز «دادخند» از تمدید مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا 15 تیرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام مهدی پرنیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به انتشار فراخوان نخستین جشنواره شعر طنز عدلیه دادخند در استان یزد اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره که پیش از این پایان خرداد اعلام شده بود تا 15 تیرماه تمدید شد.

وی با اشاره به استعدادهای هنری و ادبی پویا، توانا و فعال در استان، شکوفایی استعدادهای ادبی در حوزه شعر طنز، تولید محتوا و خلق آثار ادبی مانا و اثرگذار در زمینه عدلیه را از اهداف جشنواره عنوان کرد.

  مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد ادامه داد: این جشنواره در دو بخش جرائم و آسیب های اولویت دار و دستگاه قضایی برگزار می شود و شاعران و طنزپردازان می توانند آثارشان را در هر دو بخش ارسال کنند.

پرنیان ضمن دعوت از عموم علاقه مندان به ویژه شاعران و طنزپردازان برای شرکت در این رویداد ادبی گفت: آثار باید در قالب شعر طنز موزون و در فایل word با ذکر مشخصات کامل (نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و نشانی) ارسال شود.

دبیر نخستین جشنواره شعر طنز دادخند افزود: علاقه مندان تا پایان روز 15 تیرماه 1401 فرصت دارند آثار خود را در موضوعات و قالب های مطرح شده در متن فراخوان به رایانامه dadkhandyazd@gm


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره «دادخند» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره «دادخند» تمدید شد