مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-20اقتصادي

برگزاری دومین رویداد ملی «سرمایه گذاری جسورانه بادگیر» در یزد


مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد: دومین رویداد ملی «سرمایه گذاری جسورانه بادگیر» با حضور 12 تیم سرمایه گذار از خارج استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد سپهر ظهر امروز در جریان دومین رویداد سرمایه گذاری جسورانه بادگیر با اعلام این خبر و با تاکید بر این که سرمایه گذاری جسورانه، پیشران و کاتالیزور توسعه فناوری است، اظهار کرد: توسعه اکوسیستم ها و استارت آپ ها در هیچ کشوری از طریق ارائه تسهیلات توسعه نیافته و اثرگذاری منابع سرمایه گذاری جسورانه در حوزه فناوری ده ها برابر بیشتر از ارائه تسهیلات است.

  وی افزود: به دلیل وجود بیش از اندازه تسهیلات ارزان قیمت و گرایش تیم های توانمند به استفاده از این تسهیلات، جذابیت برای استفاده از پتانسیل سرمایه گذاران در کشور کاهش یافته است و به همین خاطر نیز متاسفانه با وجود منابع مالی کافی در کشور و آغاز سرمایه گذاری جسورانه زودتر از کشور های منطقه، سرانه این سرمایه گذاری در کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های همسایه بسیار بالاتر از کشور ماست.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به منظور ایجاد تحرک در اکوسیستم فناوری و نوآوری استان، تصمیم به برگزاری رویدادی فصلی با عنوان رویداد سرمایه گذاری جسورانه بادگیر کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین رویداد ملی «سرمایه گذاری جسورانه بادگیر» در یزد

برگزاری دومین رویداد ملی «سرمایه گذاری جسورانه بادگیر» در یزد