مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:372022-06-20حوادث

دستگیری هکر 15 ساله در قم


پس از بررسی صورت گرفته مشخص شد بدافزار یکسان بر روی گوشی افراد نصب شده و متهم از این طریق به پیامک ها دسترسی پیدا کرده است.

- رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری هکر 15 ساله که در فضای شاد اقدام به کلاهبرداری از معلمان و مدیران مدارس می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ علی موالی با اعلام این خبر افزود: در پی مراجعه تعدادی از معلمان و مدیران مدارس به پلیس فتا استان مبنی بر اینکه پیام هایی از شماره های ناشناس با عناوین شاد مدیران مدارس ، اینترنت دانش آموزی و اهدای 12 گیگ اینترنت رایگان برای آنها ارسال و در ادامه با استفاده از ترفندهای متقلبانه منجر به هک شدن حساب کاربری شبکه شاد آن ها شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صورت گرفته مشخص شد بدافزار یکسان بر روی گوشی افراد نصب شده و متهم از این طریق به پیامک ها دسترسی پیدا کرده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با اقدامات تخصصی کارشناسان مشخصات یک محصل 15 ساله به دست آمد و طی تعامل با حراست آموزش و پرورش و هماهنگی با مقام قضایی استان نامبرده همراه پدرش در پلیس فتا استان قم حاضر و اظهارات وی اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری هکر 15 ساله در قم

دستگیری هکر 15 ساله در قم