مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-20سياسي

وجود یک فرمانده میدانی برای هماهنگی راهپیمایی رابعین ضروری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مشکلات موجود برای هماهنگی برای ساماندهی امور زائران اربعین اشاره کرد و گفت: لازم است برای این امور یک فرمانده میدانی تعیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید احمدی با تاکید بر ضرورت تعیین فرمانده میدانی در راستای هماهنگی مسؤولان برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین گفت: زائران معمولاً برای هنگام رفت مشکل آنچنانی ندارند، ولی در موقع برگشت به دلیل خستگی ناشی از سفر مواجه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از پیش بینی ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین از جمله کودکان و نوجوانان توسط تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: این سازمان مبلغ هم در ایام اربعین به عراق اعزام خواهد کرد.

وی به مشکلات موجود برای هماهنگی برای ساماندهی امور زائران اربعین اشاره و تاکید کرد و گفت: لازم است برای این امور یک فرمانده میدانی تعیین شود.

در ادامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به اعزام ماشین آلات سبک و سنگین به مرز برای فراهم کردن امکانات اولیه برای اعزام زائران اربعین اشاره کرد و گفت: در این راستا این اداره کل 400 دستگاه خودروی سواری و 131 دستگاه اتوبوس را برای ارائه خدمت به زائران اربعین پیش بینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود یک فرمانده میدانی برای هماهنگی راهپیمایی رابعین ضروری است

وجود یک فرمانده میدانی برای هماهنگی راهپیمایی رابعین ضروری است