مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-20سياسي

فرمانده کل سپاه: اجازه نمی دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد


تولید امنیت به این معنا است که امنیت آن قدر بزرگ وریشه دار باشد که هیچ چیز قادر به برهم زدن آن نشود، در حالی که جلوگیری از ناامنی آخرین مرحله از تلاش است و ما به بهترین روش می اندیشیم و آن روش تولید امنیت است.

- تولید امنیت به این معنا است که امنیت آن قدر بزرگ وریشه دار باشد که هیچ چیز قادر به برهم زدن آن نشود، در حالی که جلوگیری از ناامنی آخرین مرحله از تلاش است و ما به بهترین روش می اندیشیم و آن روش تولید امنیت است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن بر طبل تحریک اذهان مردم می کوبد ،گفت:با خدمت به مردم، روحیه فداکاری و گذشت اجازه نمی دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در آیین گرامیداشت سی امین سالگرد صدور فرمان تاسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجلیل از خانواده های معظم شهدای این قرارگاه با اشاره به اینکه در دنیا یک نقطه مرکزی تدبیر، الهام، آگاهی، حرکت و راهبرد وجود دارد که با دنیای کفر و الحاد ستیز می کند ، گفت: دشمن این نقطه را شناسایی کرده و می داند که تحمیل شکست های پی در پی آنها بویژه در بلاد اسلامی از این نقطه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: اجازه نمی دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد

فرمانده کل سپاه: اجازه نمی دهیم که دست دشمن به حریم امنیت ما برسد