مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:072022-06-20حوادث

چشم پزشک های قلابی در بناب دستگیر شدند


فرمانده انتظامی بناب از دستگیری 3 کلاهبردار حرفه ای با جعل عنوان چشم پزشک بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، سهراب شفقی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری چشم پزشک های قلابی در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بناب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، محل اختفای کلاهبرداران حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد سه کلاهبردار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بناب با بیان اینکه افراد دستگیر شده خود را به شهروندان چشم پزشک معرفی کرده و با مدرک جعلی و با انجام معاینات و لنزگذاری جعلی به چشم های شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به کلاهبرداری بیش از 10 میلیارد ریالی از شهروندان، اعتراف کردند.

شفقی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم پزشک های قلابی در بناب دستگیر شدند

چشم پزشک های قلابی در بناب دستگیر شدند