مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-20سياسي

وضعیت جسمانی نوزاد رهاشده در نازی آباد مطلوب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نجف جابری در بازدید از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) افزود: نوزاد رها شده در نازی آباد به این شیرخوارگاه منتقل شد و طبق اعلام پرستار شیرخوارگاه، - نجف جابری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 16 گفت: نوزاد رهاشده در نازی آباد در شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) نگهداری می شود و وضعیت جسمانی او مطلوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نجف جابری در بازدید از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) افزود: نوزاد رها شده در نازی آباد به این شیرخوارگاه منتقل شد و طبق اعلام پرستار شیرخوارگاه، وضعیت جسمی نوزاد مطلوب و صرفاً ورم جزیی پشت سر وی وجود دارد که اکنون در حال معالجه است.

جابری با ابراز رضایت از وضعیت مطلوب این شیرخوارگاه اظهارداشت: حدود 88 نوزاد وکودک 6 ماهه تا 6 ساله در این محل نگهداری و هزینه های آن ها از سوی سازمان بهزیستی و کمک های خیران تأمین اعتبار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در پی تماس های مردم با اورژانس روز یکشنبه اول خرداد حدود ساعت 19 مبنی بر مشاهده یک نوزاد در سطل زباله ای واقع در خیابان محمدی تهران، عوامل اورژانس در محل حاضر شدند و یک نوزاد پسر یک روزه را به بیمارستان امیر المومنین نازی آباد تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جسمانی نوزاد رهاشده در نازی آباد مطلوب است

وضعیت جسمانی نوزاد رهاشده در نازی آباد مطلوب است