مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-20اقتصادي

خبر خوب از برق در کهگیلویه و بویراحمد/رتبه برتر «کابلی» در کشور


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از خبرهای خوب و اقدامات صورت گرفته در کابلی کردن شبکه های سیمی برق این استان یاد کرد.

- جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از اجرای پروژه سیمی به کابلی یکی از محلات شهر یاسوج در گفت وگو با فارس اظهار کرد: یکی از برنامه های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شبکه های سیمی برق به کابلی در حجمی بیش از 400 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه با پیگیری های فراوانی که صورت گرفت در سال گذشته بیش از 650 کیلومتر از شبکه های سیمی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد کابلی شد و این میزان بیشتر از تعهدات سازمانی بوده است، خاطرنشان کرد: برای تبدیل شبکه های فشار ضعیف سیمی به کابلی در سال گذشته، اعتباری حدود 160 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کابلی شدن شبکه های توزیع برق 250 روستا و 17 شهر این استان در سال گذشته، یادآور شد: شبکه های برق فشار ضعیف تمام روستاهای این استان امسال کابلی می شود.

معتمدی زاده  گفت: مجموع شبکه های سیمی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به هزار و 600 کیلومتر می رسد که بنا داریم امسال با بهره گیری از همه ظرفیت ها، تمامی شبکه های سیمی برق فشار ضعیف را به کابلی تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب از برق در کهگیلویه و بویراحمد/رتبه برتر «کابلی» در کشور

خبر خوب از برق در کهگیلویه و بویراحمد/رتبه برتر «کابلی» در کشور