مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-20سياسي

فم تورها همدان را به گردشگران خارجی معرفی می کنند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری همدان گفت: یکی از برنامه های آشنایی گردشگران با همدان، برگزاری فم تورهایی است که امیدواریم همدان را در مسیر گردشگری خارجی قرار دهد.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برگزاری فم تورهای گردشگری به منظور آشنایی گردشگران با همدان است اظهار کرد: در راستای بازاریابی و تبلیغات گردشگری با هماهنگی معاونت گردشگری وزارتخانه، از دو سال قبل برنامه فم تور در برنامه قرار گرفت.

  وی با بیان اینکه با وجود برگزاری جلسات مختلف و هماهنگی ها اما کرونا مانع برگزاری فم تور شد بیان کرد: پس از فروکش کردن پیک بیماری، اولین فم تور اردیبهشت ماه امسال با حضور فعالان فضای مجازی، راهنمایان گردشگری، تورگردانان و.

که 15 نفر بودند برگزار شد، این افراد چهار روز در همدان بودند و با جاذبه های کمتر معرفی شده آشنا شدند که بازتاب گسترده ای هم در کشور داشت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه دومین فم تور ویژه بازار عراق به ویژه در گردشگری سلامت بود افزود: عراق یکی از مهمترین بازارهای گردشگری خارجی ما به شمار می رود که در این راستا از 15 نفر دعوت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فم تورها همدان را به گردشگران خارجی معرفی می کنند

فم تورها همدان را به گردشگران خارجی معرفی می کنند