مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-20دانش

برگزاری 4 رویداد فرهنگی ورزشی در دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم علی دوست روز دوشنبه با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها در فروردین امسال بعد از 2 سال محدودیت کرونایی اظهار داشت: - مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: تابستان 1401 با برگزاری چهار رویداد فرهنگی ورزشی در دانشگاه های سراسر کشور تابستان پرکاری برای مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم علی دوست روز دوشنبه با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها در فروردین امسال بعد از 2 سال محدودیت کرونایی اظهار داشت: با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر ضرورت بازگشایی دانشگاه ها از اواسط نیمه دوم سال گذشته، تصمیم گرفته شد که رویداد های ورزشی هم به صورت حضوری برگزار شود.

وی که در گردهمایی مدیران امور تربیت بدنی، شاهد و ایثارگر و بین الملل دانشگاه ها در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران سخن می گفت، ادامه داد: تابستان امسال و سه ماه آینده برای مدیران تربیت بدنی ماه های پرکار و البته لذت بخشی است، زیرا دو سالی که دانشگاه ها تعطیل بودند، از جهت برگزاری رویداد ها برای ما دشوارتر بود.

علی دوست در توضیح رویداد های ورزشی-فرهنگی دانشجویان تابستان امسال و دانشگاه های محل برگزاری اظهار داشت: پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر از 18 تیر تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 رویداد فرهنگی ورزشی در دانشگاه ها

برگزاری 4 رویداد فرهنگی ورزشی در دانشگاه ها