مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 12:572022-06-20اقتصادي

بهره برداری 60 درصدی از تصفیه خانه فاضلاب ساری


مدیرعامل آبفار مازندران، با اشاره به بهره برداری 60 درصدی از تصفیه خانه فاضلاب ساری، گفت: در مسیر راه مشکلاتی وجود دارد که با رفع آن امکان بهره برداری 100 درصدی آن فراهم می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بهزاد برارزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشار به فرارسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب اظهار کرد: استان با زیرساخت بیش از 3 میلیون نفری در شبکه آبرسانی در پایان هفته گاهی تا به 9 میلیون نفر خدمات می دهد.

وی با اعلام اینکه نیازمندی های آب شرب استان مازندران از سه سد و یک رودخانه و 729 حلقه چاه تامین می شود،گفت: تنها از 12 درصد آب های سطحی استان برای تامین آب استفاده می کنیم که تامین آب از چاه ها شرایط خاص و سختی را در زمان بحران دارد.

مدیرعامل آبفا مازندران، با اشاره به مشکلات آبی در شرق استان، افزود: فقر تامین آب در این منطقه وجود دارد به همین دلیل نیاز داریم بحث تامین آب از سد گلورد در برنامه کاری قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه ظرفیت های مناسبی برای تامین آب شرب استان مازندران از محل آب های سطحی وجود دارد، گفت: اجرای این پروژه ها نیاز به تامین اعتبارات ملی دارد.

برارزاده متوسط تامین آب استان از منابع زیرزمینی را 11 هزار و 257 لیتر و هزار و 579 لیتری در ثانیه از محل آب های سطحی اعلام کرد و افزود: نیاز آبی استان ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 60 درصدی از تصفیه خانه فاضلاب ساری

بهره برداری 60 درصدی از تصفیه خانه فاضلاب ساری