مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-20سياسي

مردم در کنار برخورداری از حقوق شهروندی باید در حوزه مسئولیت اجتماعی خود حساس باشند


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی گفت: آرمان دستگاه قضایی این است که مردم در کنار برخورداری از حقوق شهروندی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری ظهر امروز در نشست تعاملی با هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه رسانه ها ظرفیت بزرگی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی عمومی دارند، اظهار کرد: تلاش دستگاه قضایی بر این است تا حس مسئولیت پذیری جامعه را ارتقا دهد و آحاد مردم را در برخورد با مسائل اجتماعی دغدغه مند نماید آنگونه که این دغدغه ها را به طرق مقتضی منعکس کنند.

وی افزود: آرمان ما این است که  مردم در کنار برخورداری از حقوق شهروندی، درباره ادای تکالیف خود در حوزه مسئولیت اجتماعی حساس باشند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروزه عصر تبلیغات و رسانه و ارتباطات است، اظهار کرد: فضای مجازی در کنار دیگر مسایل ابزار و بستری ایجاد کرده تا فرد فرد مردم  بر اساس توانمندی های خود در بطن جامعه حضور داشته باشند.

موقری افزود: دیدگاه و فرهنگی که سالهای گذشته در دستگاه ها و مدیران وجود داشت موجب شده بود فاصله بین نهادهای دولتی و رسانه ها افزایش یابد، اما تغییر دیدگاه خصوصا در قوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در کنار برخورداری از حقوق شهروندی باید در حوزه مسئولیت اجتماعی خود حساس باشند

مردم در کنار برخورداری از حقوق شهروندی باید در حوزه مسئولیت اجتماعی خود حساس باشند