مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:022022-06-20ورزشي

آماده سازی تنیس کاران برای مسابقات دیویس کاپ و بیلی جین کینگ کاپ


تیم های بزرگسالان تنیس کشور درحال آماده سازی هستند تا در مسابقات دیویس کاپ و بیلی جین کینگ کاپ در قسمت آقایان و بانوان حضور پیدا کنند و این مهم ترین رویداد های تیمی می باشد.

- شاهرخ کشاورز دبیرکل فدراسیون تنیس ایران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه اعضای تیم جام دیویس کشورمان سال گذشته موفق شدند در رقابت های جام دیویس گروه 4 به پیروزی دست پیدا کنند و حالا به گروه 3 صعود کردند از همین روزها رقابت های تنیس 1000 امتیازی در کشورمان پشت سر هم در حال برگزاری است.

وی گفت: بازیکنان با تراز بالاتر توسط مربیان تیم ملی شناسایی می شوند و در رده بندی بهترین بازیکنان ایران قرار داده می شوند و ان شاءالله بعد از این اتفاق در مرداد ماه وارد یک اردوی مشترک می شوند و بعد از حضور در آن اردوی مشترک، نفرات برگزیده و نهایی، در رقابت های تنیس جام دیویس ویتنام و بانوان هم در رقابت های بیلی جین کینگ کاپ مالزی حضور پیدا می کنند.

دبیرکل فدراسیون تنیس ایران بیان کرد: خوشبختانه از ماه های پایانی سال گذشته در رده سنی جوانان تنیس برنامه های زیادی داشتیم و اعزام هایی انجام شد و خوشبختانه بازیکنان توانستند در رویداد های بین المللی نتایج خوبی بگیرند و نهایتا در این روزها تیم های بزرگسالان دارند آماده می شوند تا در مسابقات دیویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی تنیس کاران برای مسابقات دیویس کاپ و بیلی جین کینگ کاپ

آماده سازی تنیس کاران برای مسابقات دیویس کاپ و بیلی جین کینگ کاپ