مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:522022-06-20بين الملل

موبایل ها در آمریکا مجهز به USB-C خواهند شد


الیزابت وارن و برنی سندرز در نامه ای به جینا رایموندو وزیر بازرگانی خواستار طرحی برای پیاده سازی یک استراتژی مشابه با اروپا برای شارژ دستگاه ها شده اند.

- این طرح پیشنهادی خواستار رسیدن به یک استراتژی مشروح برای چاره جویی در مورد عدم وجود یک شارژر مشترک در میان دستگاه های موبایل با هدف رفاه مصرف کنندگان و حفاظت از محیط زیست در برابر انباشت ضایعات الکترونیکی شده است.

پژواک های مقررات اتحادیه اروپا که برای پورت های شارژ دستگاه های الکترونیکی استاندارد تعیین کرده است اکنون در ایالات متحده احساس می شود.

سناتورها ادوارد جی مارکی، الیزابت وارن و برنی سندرز در نامه ای به جینا رایموندو وزیر بازرگانی خواستار طرحی برای پیاده سازی یک استراتژی مشابه با اروپا برای شارژ دستگاه ها شده اند.

البته شایان ذکر است که سیاستمداران فوق الذکر مشخصاٌ خواستار اجرایی کردن وجود USB-C به عنوان استاندارد شارژ برای گجت های در معرض فروش در آمریکا نشده اند.

بلکه در عوض این طرح پیشنهادی خواستار رسیدن به یک استراتژی مشروح برای چاره جویی در مورد عدم وجود یک شارژر مشترک در میان دستگاه های موبایل با هدف رفاه مصرف کنندگان و حفاظت از محیط زیست در برابر انباشت ضایعات الکترونیکی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موبایل ها در آمریکا مجهز به USB-C خواهند شد

موبایل ها در آمریکا مجهز به USB-C خواهند شد