مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-20سياسي

فرونشست اصفهان ذیل مدیریت یکپارچه رودخانه زاینده رود پیگیری می شود


معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اصفهان از پیگیری فرونشست اصفهان ذیل پروژه مدیریت یکپارچه رودخانه زاینده رود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، علی راییجیان معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار داشت: ساماندهی مدیریت یکپارچه رودخانه زاینده رود با تغییراتی با تشکیل چهار کمیته تخصصی هیدرولوژی، حقابه ها و مشارکت های اجتماعی، مدیریت یکپارچه و فرونشست به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیأت دولت به اصفهان طی هفته گذشته افزود: با تأکید بر پیگیری موارد مطرح شده در این سفر بحث شناسایی ابعاد و حجم فرونشست اصفهان و راه حل های کوتاه مدت آن از اولویت برخوردار است.

راییجیان با تأکید بر این که کنترل فرونشست در اصفهان اهمیت حیاتی دارد، گفت: با تأکید هیأت  دولت و نگاه ویژه رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود و حوضه های جنوب غربی فلات، فرونشست اصفهان در سند راهبردی زاینده رود دیده خواهد شد.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه به دلیل برگشت ناپذیر بودن پدیده فرونشست، بررسی احتمال وقوع این پدیده در دشت و شهر اصفهان و پیش بینی وقوع آن پیش از بروز گسترده و تأثیر مخرب آن بر این شهر تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: مطالعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست اصفهان ذیل مدیریت یکپارچه رودخانه زاینده رود پیگیری می شود

فرونشست اصفهان ذیل مدیریت یکپارچه رودخانه زاینده رود پیگیری می شود