مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-20اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 90 کلنگ آزمایشگاه دامپزشکی بر زمین زده شد، گفت: اکنون با پیگیری و کمک ها 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- محمد اصغرزاده، مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه ما اکنون بیماری تب کریمه کنگو در استان نداریم، اظهار داشت: هر زمان ممکن است دیده شود و ما باید آمادگی کامل داشته باشیم، مدام رصد و پایش می کنیم.

وی با بیان اینکه تب کریمه کنگو در پاکستان و افغانستان وجود دارد، افزود: هرگونه حمل و نقل و قاچاق برای استان ما تهدید است و ما باید نگاه بین المللی داشته باشیم.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 90 کلنگ آزمایشگاه دامپزشکی بر زمین زده شد، گفت: اکنون با پیگیری و کمک ها 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان 10 میلیارد تومان مصوب شد که اگر این پول تزریق شود بعد از آن در تأسیسات مشکل داریم که سازمان دامپزشکی آن را تقبل می کند.

اصغرزاده با بیان اینکه بحث های آزمایشگاه تشخیص باید حل شود، تصریح کرد: این امر به تجارت مرزی رونق می دهد و امید است تا آخر سال راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه در حوزه دولتی ما مشکل دامپزشک نداریم، یادآور شد: در هر شهرستان دو دکتر مستقر داریم و مشکل ما بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور

پیشرفت 90 درصدی آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور