مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-20اقتصادي

پروژه تامین آب میناب از تصفیه خانه سد سرنی نیمه تیر به پایان می رسد


مدیر عامل آبفا در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب میناب از تلاش این شرکت برای بهره مندی مردم میناب از آب سد سرنی تا نیمه تیرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور صبح امروز در این بازدید که فرماندار ویژه میناب نیز حضور داشت، با اشاره به پروژه خط انتقال آب از تصفیه خانه سد سرنی به شهر میناب افزود: بهره برداری از این پروژه علاوه بر اینکه مردم میناب به خواسته دیرینه شان در استفاده از آب سطحی دست خواهند یافت، باعث پایداری آب این شهر خواهد شد.

به گفته وی، در اجرای طرح بهره مندی مردم میناب از آب سد سرنی اقداماتی از جمله تجهیز ایستگاه پمپاژ ، احداث خط انتقال با لوله فولادی به قطر 800 میلیمتر، به طول چهار کیلومتر و همچنین احداث دو باب مخزن ذخیره به حجم 10 هزار مترمکعب اجرا شده است.

  حمزه پور، اعتبار هزینه شده برای عملیات اجرایی این پروژه ها را بالغ بر 700 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه وضعیت تأمین کیفی و کمی آب شرب شهر میناب و تعدادی از روستاهای پیرامونی و حاشیه این شهر بطور قابل توجهی ارتقاء و در پایداری آب مورد نیاز نیز تأثیر زیادی خواهد داشت.

 مدیرعامل آبفا همچنین از وضعیت توزیع آب در روستاهای  بخش مرکزی میناب نیز بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تامین آب میناب از تصفیه خانه سد سرنی نیمه تیر به پایان می رسد

پروژه تامین آب میناب از تصفیه خانه سد سرنی نیمه تیر به پایان می رسد