مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-20فرهنگي

انتقاد کیهان از یک سریال تلویزیونی


مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» که در شب های بهار امسال از شبکه سه سیمای رسانه ملی پخش می شد، علی رغم نمایش یک روایت و قصه خانوادگی و اجتماعی، مروری به حوادث و اتفاقاتی تلخ و شیرین در درون لایه های قشر متوسط جامعه هم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه کیهان، حکم رشد در بخش پایانی خود اگرچه صحنه های غم انگیز و قابل تاملی را به همراه داشت اما نمایشگر واقعیت هایی هم بود.

اگر چه در برخی از سکانس ها با تصاویر اغراق آمیز و اکشن با کپی برداری ضعیف از فیلم های هالیوودی روبه رو بودیم اما به هرحال این سریال تلاش داشته تا جدال بین حق و باطل را با نگاهی نو و عبرت آموز به مخاطب انتقال دهد.

مجموعه حکم رشد درپی تعریف قصه ای بود که بتواند فضایی از یک جریان اوباشیگری و آدم هایی که قانون گریزی را در زندگی پیش گرفته اند به نمایش بگذارد.

باید اذعان کرد که رد این راه تا اندازه ای موفق بود اما نه به آن معنی که مخاطب تلویزیون را به طور کامل همراه کند.

این سریال همچنین در مسیر خود اشکالات و نقص هایی هم دارد، ازجمله سعید نعمت الله، فیلم نامه این سریال را طوری نوشته که فضای فیلمفارسی های قبل از انقلاب را زنده کند! قصه سریال حکم رشد از نقطه ای آغاز می شود که قرار است یک سرهنگ نیروی انتظامی به نام ذبیح پاشا که مجتبی فلاحی ایفاگر نقش اوست ریاست کلانتری محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کیهان از یک سریال تلویزیونی

انتقاد کیهان از یک سریال تلویزیونی