مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-20سياسي

ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان بین الملل در اولویت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم امضاء تفاهم نامه برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ ملل با دانشگاه بین المللی امام خمینی ره قزوین، - رییس سازمان امور دانشجویان ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان بین الملل را از اولویت های سازمان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم امضاء تفاهم نامه برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ ملل با دانشگاه بین المللی امام خمینی ره قزوین، گفت: دانشگاه های ایران با توجه به ظرفیت هایی که به برکت انقلاب اسلامی کسب کرده اند، قابلیت بین المللی شدن را دارند.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: یکی از مسیر ها برای تحقق مرجعیت علمی و بیانیه گام دوم انقلاب و نیل به سند چشم انداز 20 ساله و کسب مقام اول علمی در سطح منطقه، جذب دانشجویان بین الملل از کشور های مختلف جهان است.

وی با اشاره به سیاست کشور های مختلف در جذب دانشجویان بین الملل تصریح کرد: برخی دولت ها با نگاه اقتصادی، برخی با اهداف علمی، آموزشی و برخی نیز سیاسی و یا فرهنگی به جذب دانشجویان بین المللی می پردازند، نگاه جمهوری اسلامی ایران با توجه به رسالت و گفتمانی که دارد، به صورت نگاه ترکیبی بوده و علاوه بر موضوع فرهنگی، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان بین الملل در اولویت است

ساخت خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان بین الملل در اولویت است