مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 09:022022-06-20حوادث

سایه این مرد همچنان بر سر حیات وحش دنا مستدام/بغض «عیسی» برای مرگ جنگل ها+فیلم


پدر حیات وحش دنا می گوید,؛ متاسفانه اگر رویه ای که برخی دنبال کرده اند همچنان ادامه پیدا کند حیات وحش به طور کلی نابود خواهد شد و آیندگان فقط در حد عکس و فیلم از حیات وحش چیزی مشاهده می کنند که جای بسی تأسف است.

- خبرگزاری فارس سی سخت؛ عباس شیرزادی- در روزگارانی که بسیاری افراد با عنوان شکارچی و یا میر شکار تفنگی را تیمار کرده و به قصد شکار راهی کوه و دشت و جنگل می شوند تا به زعم خود مردانگی را با شکار ثابت کنند در سوی دیگر مردانی نجیب و با عاطفه وقت و زندگی خود را برای تیمار آفریدگان زخم خورده و رنجور مصروف داشته و بدون هیچ گونه چشم داشتتی به میراث طبیعی کشور خدمت می کنند.

یکی از این مردان با عاطفه و خادم طبیعت عیسی فرهی نسب پدر حیات وحش دنا بوده که مصمم تر از همیشه به تیمارگری حیات وحش دنا مشغول است.

عیسی در شهر سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد و در دامنه دنا یا همان آلپ ایران با 40 قله بالاتر از 4000 متر مستقر است شهری که مرکز شهرستان دنا در 35 کیلومتری یاسوج واقع شده و به دلیل وجود کوهستان و قلل مرتفع دنا به یکی از مناطق توریستی ایران تبدیل شده؛ این منطقه محل زندگی گونه های مختلف پرندگان و همچنین حیوانات است که عیسی سال های سال به حیات وحش دنا خدمت می کند عیسی فرهی نسب نزدیک به 20 سال در حال تیمارگری حیات وحش دنا بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه این مرد همچنان بر سر حیات وحش دنا مستدام/بغض «عیسی» برای مرگ جنگل ها+فیلم

سایه این مرد همچنان بر سر حیات وحش دنا مستدام/بغض «عیسی» برای مرگ جنگل ها+فیلم