مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 08:572022-06-20اجتماعي

جای خالی کلاس های تابستانی در «سندرک»


بیش از 5هزار نفر دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در سیریک، تامهرماه آینده خانه نشین هستند و عملا برنامه تابستانی ویژه ای برای بهره مندی از اوقات فراغت این دانش آموزان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل زارعی خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سیریک در یادداشتی ذیل عنوان جای خالی کلاس های تابستانی در سندرک آورده است: شعار معمول پایان فصل مدارس پایان آموزش نیست در بخش سندرک شهرستان میناب معنایی ندارد.

اواسط خردادماه با پایان یافتن امتحانات مقطع متوسطه دوم، مدارس سطح بخش سندرک به سکوتی مرگبار فرو میروند در صورتی که در اقصی نقاط استان با برپایی کلاس های تابستانی و آموزش های هنری، ورزش و مهارت های زندگی با شور و حرارت در جریان است.

جمعیت نوجوان مقاطع متوسطه اول و دوم که نیازمند تخلیه هیجان و مدیریت انرژی شان هستند ناچار در خانه محبوس و مشغول چرخ زدن در فضای بی درب و پیکر مجازی می شوند که به کرات شاهد ارتکاب بزه های اجتماعی و شخصی در این فضای مدیریت نشده از نوجوان فاقد سواد رسانه ای هستیم.

کودکان دوره ابتدایی که نیازمند حضور اجتماعی و یادگیری بیشتری هستند از این همه مواهب ملی و سرمایه های آموزشی سهم شان برنامه کودک تلویزیون است که تامین کننده نیازهای روحی و جسمی شان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی کلاس های تابستانی در «سندرک»

جای خالی کلاس های تابستانی در «سندرک»