مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-20اقتصادي

رشد38درصدی تردد مسافران در پایانه های مرزی منطقه سیستان در سال جاری


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت : تردد82 هزارو279 مسافر در دو ماهه سالجاری در پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 38 درصدی تردد را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تیمورباقری اظهار کرد:  تردد82 هزارو279 مسافر در دو ماهه سالجاری در پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت  مشابه سال  گذشته رشد 38 درصدی تردد را نشان می دهد.

  وی افزود: این میزان مسافر جابجاشده 35 هزار و924ترددمسافر مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و46هزار و355 تردد مسافر مربوط به پایانه مرزی میلک بوده است.

  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است این اداره کل طرح های عمرانی مختلفی را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائران در دست اقدام دارد که طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه از آن جمله بشمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد38درصدی تردد مسافران در پایانه های مرزی منطقه سیستان در سال جاری

رشد38درصدی تردد مسافران در پایانه های مرزی منطقه سیستان در سال جاری