مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 22:032022-06-19اجتماعي

علت فروریختن المان «تنگ ورشو» بروجرد اعلام شد/ با مقصران برخورد می شود


شهردار بروجرد علت ریزش المان شهری در میدان امام حسن مجتبی(ع) این شهر را قدیمی بودن سازه اعلام کرد و گفت: رییس اداره زیباسازی شهرداری به همین منظور برکنار شد.

- یحیی عیدی بیرانوند امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص فرو ریختن پوسته بیرونی المان تنگ ورشو در میدان امام حسن مجتبی(ع) و برکناری رییس اداره زیباسازی اظهار کرد: علت فرو ریختن پوسته بیرون المان قدیمی بودن سازه بود.

وی افزود: قدیمی بودن سازه باعث شد که سازه تحمل پوسته را نداشته باشد، علت برکناری رییس اداره زیبا سازی بی توجهی به این امر بود.

شهردار بروجرد گفت: به دنبال طراحی و ساخت سازه جدید در آینده نزدیک هستیم.

عیدی بیرانوند در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه کار طراحی و اجرای این پروژه سال 99 انجام شده است، عنوان کرد: اما بنابر احساس وظیفه از شهروندان بروجردی به ویژه اهالی لرآباد عذرخواهی می کنم.

وی افزود: متاسفانه در سال های گذشته مطالعات و محاسبات علمی در خصوص اجرای المان ذکر شده انجام شده و به همین دلیل پوسته بیرونی المان قبل از تکمیل آن فرو ریخته شد.

  شهردار بروجرد گفت: تمام افرادی که در سنوات گذشته و حتی قبل از مسوولیت من در این پروژه اعک از طراح، مجری، پیمانکار، ناظران نقش داشته اند به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فروریختن المان «تنگ ورشو» بروجرد اعلام شد/ با مقصران برخورد می شود

علت فروریختن المان «تنگ ورشو» بروجرد اعلام شد/ با مقصران برخورد می شود