مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 21:222022-06-19اقتصادي

به نام برنج بابل به کام تخلیط کنندگان


فرماندار بابل با اشاره به اینکه غش در معامله و تخلیط در برنج باعث شده رتبه های ما در کشور دچار خدشه شود، گفت: باید دید چه چیزی باعث شده برنج خارجی وارد و اینجا تخلیط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی عصر امروز در جلسه مبارزه با تخلیط برنج در بابل، اظهار کرد: این شهرستان در حوزه کشاورزی و برنج رتبه ها و تولیدات خوبی دارد و بزرگ ترین تولید کننده برنج کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه غش در معامله و تخلیط در برنج باعث شده رتبه های ما در کشور دچار خدشه شود، گفت: باید دید چه چیزی باعث شده برنج خارجی وارد و اینجا تخلیط می شود و گاهی حتی تخلیط نمی شود و یک کیسه جابه جا می شود که یک بخش آن به عدم نظارت برمی گردد.

*تشویق بازاریان باانصاف با بنر سبزرنگ فرماندار شهرستان بابل با بیان اینکه تا نامی از برنج بابل می آید می گویند برنج بابل نَه و به اسم برنج تخلیط و نامرغوب می شناسند، اضافه کرد: قرار شد بازاریان زحمت کش با بنرهای سبزرنگی مورد تشویق قرار بگیرند، عده کثیری از افراد بازاری و تاجران برنج شهر درخواست داشتند تا جلوی تخلیط برنج گرفته شود.

این مسؤول با اعلام اینکه اگر قرار است موضوع تخلیط برنج حل شود با همین جمع حل می شود، گفت: نگاه به بیرون نباید داشت، با استاندار در خصوص ورود برنج خارجی به شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام برنج بابل به کام تخلیط کنندگان

به نام برنج بابل به کام تخلیط کنندگان