مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 17:522022-06-19ورزشي

اجرای طرح حکمرانی اسلامی به صورت پایلوت در فردیس


طرح حکمرانی اسلامی در نظام اداری شهرستان فردیس به عنوان پایلوت کشور اجرا می شود و برنامه ریزی ها بر اساس نیازهای مردمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، خداداد کاشفی، فرماندار شهرستان فردیس، عصر امروز در دومین نشست شورای اداری این شهرستان که عصر امروز در سالن ایثار منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و هدف آن خدمت به مردم است، اظهار کرد: پس از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی، برای تغییر نظام اداری و بوروکراسی های دست و پاگیر و افزایش رضایتمندی مردم فرصتی به وجود آمده که باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

وی افزود: علیرغم گذشت 9 سال از شهرستان شدن فردیس، مسئله اساسی این شهرستان ساختار ضعیف اداری و کمبود نیروی انسانی در سیستم اداری است که موجب بروز مشکلات و عدم رضایت مردم در بسیاری از حوزه ها شده است.

فرماندار فردیس گفت: در این راستا با هماهنگی های انجام شده در سطح مدیران ارشد کشور، مقرر شد از طریق سازمان امور اداری و استخدامی کشور طرح حکمرانی اسلامی و مردمی سازی دولت در نظام اداری شهرستان فردیس به صورت پایلوت کشوری اجرا شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در جهت پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی، افزود: در شهرستان فردیس در حوزه منابع انسانی ظرفیت های خوبی داریم و ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حکمرانی اسلامی به صورت پایلوت در فردیس

اجرای طرح حکمرانی اسلامی به صورت پایلوت در فردیس