مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-19سياسي

صدور احکام انتصاب دو مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور احکامی جداگانه؛ حجت الاسلام روح الله حریزاوی را به سمت رییس سازمان دارالقرآن الکریم و حجت الاسلام رضا عزت زمانی را به عنوان مسئول ستاد فرهنگی خانواده جمعیت .

- حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، طی احکام جداگانه ای حجج اسلام حریزاوی و عزت زمانی را به سمت های جدید در این سازمان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور احکامی جداگانه؛ حجت الاسلام روح الله حریزاوی را به سمت رییس سازمان دارالقرآن الکریم و حجت الاسلام رضا عزت زمانی را به عنوان مسئول ستاد فرهنگی خانواده جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

یادآوری می شود که رییس سازمان تبلیغات اسلامی در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان دارالقرآن که هفته گذشته برگزار شد با اشاره به انتخاب حجت الاسلام حریزاوی گفت: باید وضعیت فردای سازمان دارالقرآن به دلیل افزوده شدن ظرفیت ها، بهتر از دیروز باشد چرا که اصل جهاد تبیین ؛ تبیین قرآن است لذا امیدواریم با مدیریت جدید سازمان دارالقرآن، شاهد گام های رو به جلو در حوزه قرآنی در این سازمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام انتصاب دو مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی

صدور احکام انتصاب دو مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی