مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-19دانش

میزبانی فرصت های تحقیقاتی دانشمندان جوان توسط 7 دانشگاه برجسته جهان اسلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای تحقق مأموریت بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) در هم افزایی و ارتقای ظرفیت فعالین علم، فناوری و نوآوری جهان اسلام و در حوزه ظرفیت­ سازی، - تاکنون 7 دانشگاه از مالزی، پاکستان، ترکیه، عمان و ایران میزبانی فرصت ­های تحقیقاتی دانشمندان جوان را پذیرفته ­اند که مذاکرات با سایر نهاد های علمی برجسته جهان اسلام نیز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای تحقق مأموریت بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) در هم افزایی و ارتقای ظرفیت فعالین علم، فناوری و نوآوری جهان اسلام و در حوزه ظرفیت­ سازی، طرح حمایت از فرصت­ های تحقیقاتی دانشمندان جوان طراحی شده است.

در این طرح بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) به عنوان طراح و مجری برنامه با موسسات علمی و فناوری جهان اسلام وارد تعامل و همکاری شده و فعالیت­های دبیرخانه ای این طرح را بر عهده خواهد داشت.

موسسات علمی و فناوری منتخب جهان اسلام نیز در قالب موسسه میزبان، ارزیابی و پذیرش نهایی مقاضیان و تقبل هزینه های میزبانی آن ها را بر عهده خواهند داشت.

طی توافقات حاصل شده، کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری کشور های اسلامی (کامستک)، هزینه ­های رفت و برگشت 100 پژوهشگر در سال را از کشور مبدا به مقصد بر عهده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی فرصت های تحقیقاتی دانشمندان جوان توسط 7 دانشگاه برجسته جهان اسلام

میزبانی فرصت های تحقیقاتی دانشمندان جوان توسط 7 دانشگاه برجسته جهان اسلام