مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-19پزشكي

چگونه سطح کیفی زندگی را بالا ببریم؟


رییس شاخه ورزشی انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:پیشنهاد می کنیم مردم حتماً با یک فیزیوتراپیست حاذق در ارتباط باشند تا سطح کیفی زندگی آنها بالاتر برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا شهاب، رییس شاخه ورزشی انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:چه ورزش قهرمانی و چه ورزش همگانی علی رغم فوایدی که برای حفظ سلامت ما دارند می توانند همراه خودشان آسیب هم داشته باشند.

شهاب ادامه داد: آسیبی که به دنبال ورزش اتفاق می افتد هم می تواند هزینه مستقیمی را برای افرادی که ورزش می کنند، ایجاد می کند و هم هزینه غیر مستقیم داشته باشد.

وی در همین ارتباط توضیح داد: هزینه مستقیم شامل ارزیابی پزشکی و درمان فیزیوتراپی و هزینه های تشخیصی که برای برگشت به ورزش پرداخت می شود، اما هزینه های غیر مستقیم این است که باعث می شود ورزشکاری که آسیب دیده مدتی از ورزش دور شود یا حتی در ورزش حرفه ای طول دوره قهرمانی او محدود شود و این عارضه بسیار بیشتری از هزینه های مستقیم است؛چرا که سلامت فرد را به مخاطره می اندازد و آسیب بیشتری را به فرد وارد می کند.

این فیزیوتراپیست گفت: خیلی منطقی ما می توانیم با راهکارهایی سطح آسیب ورزشکاران را پایین بیاوریم و از میزان آسیب ها پیشگیری کنیم و اگر آسیب بروز پیدا کرد درست درمان کنیم تا هرچه سریع تر به صحنه رقابت ورزشی برگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه سطح کیفی زندگی را بالا ببریم؟

چگونه سطح کیفی زندگی را بالا ببریم؟