مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-19سياسي

تشکیل دو کمیته جدید در شورای شهر قم


رییس شورای اسلامی استان قم با تأکید بر توانمندی علمی و اجرای اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: دو کمیته مناطق کم برخوردار و بانوان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم برای نخستین بار در کشور تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ماشاالله سعادتمند در دیدار با پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها و هیئت همراه به ظرفیت های شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: شورای شهر قم بسیار تخصصی بوده و تجربیات ارزنده ای را طی این 6 دوره کسب کرده اند و شاهد ارتباط خوبی بین شورای شهر و شهرداری قم هستیم و کمترین تنش بین این دو نهاد وجود دارد.

وی تشکیل مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر قم را موردتوجه قرار داد و افزود: در این مرکز موضوعات خوبی در حال پیگیری بوده و تشکیل دو کمیته مناطق کم برخوردار و کمیته بانوان و خانواده از دیگر دستاوردهای دیگر شورا بوده که تعاملات خوبی با سایر دستگاه های اجرایی در شهر دارند.

رییس شورای اسلامی استان قم، اعضای شورای شهر قم را افرادی ارزشی و توانمند خواند و تأکید کرد: اعضای شورای شهر قم باسابقه علمی و اجرایی و تعاملی که با اعضا سه قوه دارند، توانسته اند بسیاری از مشکلات را حل کرده و نسبت به سایر استان ها کمترین مشکل و چالش را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دو کمیته جدید در شورای شهر قم

تشکیل دو کمیته جدید در شورای شهر قم