مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-19اقتصادي

اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان، در ایجاد نابسامانی اقتصاد کشور تعبیر شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در آیین معارفه رییس پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اشاره به اینکه امروز جنگ اقتصادی مهم ترین حربه و تهدید دشمنان علیه کشور ما می باشد و دشمنان همه توان خود را در عرصه اقتصادی برای به زانو در .

- رییس پلیس تهران بزرگ گفت: اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان در ایجاد نابسامانی در اقتصاد کشور تعبیر شود و برخورد با مفسدان اقتصادی در صدر اولیت های کاری پلیس قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در آیین معارفه رییس پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اشاره به اینکه امروز جنگ اقتصادی مهم ترین حربه و تهدید دشمنان علیه کشور ما می باشد و دشمنان همه توان خود را در عرصه اقتصادی برای به زانو در آوردن نظام جمهوری اسلامی ایران به پای کار آورده اند، بیان داشت: در سال های اخیر شاهد آن هستیم که در طلیعه سال نو مقام معظم رهبری با اعلام شعار سال، خط و مشی و راهبرد اصلی کشور را مشخص می کند و در سال های اخیر محور نامگذاری های صورت گرفته، اقتصاد پایه بوده است.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی علیرغم نوپا بودن آن سهم عمده ای در برخورد و مقابله با مفسدان اقتصادی و سوداگران بازار ارز و دلار داشته است، عنوان داشت: این پلیس علیرغم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان، در ایجاد نابسامانی اقتصاد کشور تعبیر شود

اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان، در ایجاد نابسامانی اقتصاد کشور تعبیر شود