مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-19اقتصادي

کشف و پلمب انبار احتکار روغن خودرو در رشت


مدیرکل سازمان صمت گیلان با اشاره به کشف انبار احتکار روغن خودرو در یکی از انبارهای استان گیلان گفت: در بازرسی انجام شده از انبار این واحد صنفی دو هزار و 89 قوطی روغن موتور خودرو به ارزش 500 میلیون تومان کشف و پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید نظارت بازرسی ها در پی کاهش عرضه روغن خودرو اظهار کرد: بعد از حذف ارز ترجیحی، نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از انواع احتکار در استان آغاز شده و این روند کماکان ادامه دار است.

  وی با اشاره به کشف انبار احتکار روغن خودرو در یکی از انبارهای استان گیلان افزود: با تمرکز بازرسان این اداره کل بر عرضه روغن خودرو در بازار، یک انبار روغن موتور احتکار شده کشف و ضبط گردید.

  مدیرکل سازمان صمت گیلان تعداد تقریبی روغن خودرو کشف شده را بیش از دو هزار قوطی دانست و گفت: در بازرسی انجام شده از انبار این واحد صنفی دو هزار و 89 قوطی روغن موتور خودرو به ارزش 500 میلیون تومان کشف شد که پرونده تخلف این واحد صنفی جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

  به گفته پورحیدری با تأکید بر برخورد جدی بازرسان سازمان صمت در برخورد با احتکار روغن خودرو بیان کرد: این واحد صنفی، قیمت روغن های موتور با تولید سال 1400 را مخدوش نموده و سپس با قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و پلمب انبار احتکار روغن خودرو در رشت

کشف و پلمب انبار احتکار روغن خودرو در رشت